Tekstgrootte

  • Home
  • Onze school
    • Missie
    • Visie
    • Team
    • Zorg
    • Burgerschap
  • Praktische informatie
    • Schoolgids
    • Schooltijden
    • Jaarplanning
    • Schoolplan
    • Inspectierapport
    • Uitstroom leerlingen
    • SOP
    • Vervoer
    • Vertrouwenspersoon
    • Schoolarts
  • Ouders
    • De school en ouders
    • Ouderbijdrage
    • MR
    • Tevredenheidsonderzoek
    • Social Schools
    • Aanvraag verlof
    • Sociaal Veiligheidsplan
    • Bereikbaarheid
    • Samenvatting Inspectierapport
  • Leerlingen
    • Leerlingenraad
    • Links
  • Aanmelden
    • Intakeprocedure
    • Aanmeldformulier

 

Medezeggenschapsraad

De MR beoordeelt (beleids)voorstellen, die door de directie van SO4 De Windroos en het bovenschoolsmanagement worden aangeboden en over de wijze waarop ze worden uitgevoerd. De MR zelf kan eveneens voorstellen inbrengen. De MR is een orgaan voor inspraak. Het is de taak ervoor te zorgen dat iedereen in staat wordt gesteld zijn belangen naar voren te brengen en toe te lichten. Tevens is het een taak om een klimaat te scheppen van openheid en onderling overleg. De MR neemt een standpunt in ten opzichte van de directie en het bovenschoolsmanagement. De MR bestaat uit 2 personeelsleden en 2 ouders. U kunt contact opnemen met de MR via het volgende adres: mr@so4-dewindroos.nl.

Huishoudelijk reglement 2019

Snel naar

Onze school

Schoolgids

Jaarkalender

Aanmelden

Onze school Missie Visie Team Zorg Burgerschap
Praktische informatie Schoolgids Schooltijden Jaarplanning Schoolplan Inspectierapport Uitstroom leerlingen SOP Vervoer Vertrouwenspersoon Schoolarts
Ouders De school en ouders Ouderbijdrage MR Tevredenheidsonderzoek Social Schools Aanvraag verlof Sociaal Veiligheidsplan Bereikbaarheid Samenvatting Inspectierapport
Leerlingen Leerlingenraad Links
Aanmelden Intakeprocedure Aanmeldformulier
  • Privacy statement

    Privacyreglement
    Reglement cameratoezicht
    Privacyverklaring
    Cookies

  • Cookie statement
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools

Modal title